c:geo test....

Jeg har brugt c.geo nogle gange, og efter sidste opdatering har muligheden for brug af en PQ.. !
Så jeg smider lige 1000 cacher ind og tester...Og det gik over alt forventning, dog tog det lidt tid at loade de 1000 cacher men efter de var loadet ind kunne jeg ikke mærke forskel på selve programmet,og som en overraskelse blev selve telefonen ikke påvirket hastigheds mæssig..FEDT.
Efter 1½ times test på egne cacher køre c:geo som den skal,selvfølgelig er der små "bugs" men ellers køre programmet super godt og man kan tydelig mærke forbedringerne fra da jeg prøvede den for første gang.
Alt i alt thumps up for et super program....
(testet på HTC desire med v2.2)

2 kommentarer:

  1. Bare sig til når du kommer til Hornsherred ;)

    SvarSlet
  2. Jamen jeg giver da lige lyd hvis/når jeg kommer på de kanter,,

    Mvh ASC

    SvarSlet