Geocaching i blæsevejr

Casper og jeg trængte til at komme lidt ud,vi havde besluttet at se et par film og hygge med slik/chips,casper havde ikke prøvet geocaching så jeg besluttede at vores "gåtur" skulle bruges til at finde et par cacher.
 Ved Drivvejen serien manglede jeg 2 cacher så det var oplagt at tage demog dom de andre i serien var de præcis lagt og derfor blev de hurtig fundet. Udsigten blev ikke ligefrem nydt da det blæste en del (mindre storm) så vi kørte hurtigt videre.
 Å Mølle lagde lige på vejen og det var en af de cacher jeg ikke havde,men først skulle den gamle mølle lige nydes,sikke et bygningsværk og en sjov måde at beklæde på.
 Ja jeg fandt cachen ret hurtigt men ville lige se om casper kunne finde den..!! Han gav op efter en kort tid søgen og jeg viste ham hvor lille en cache kan være (en nano) og han kikkede forbavset på den lille log rulle. Der burde ligge en større cache her og ikke en nano! På billedet står jeg med cachen (nano) og min GPS forean den smukke mølle.
 Så er vi på en af flere udsigter i området,vi ville nok have nydt den flotte udsigt hvis det ikke var fordi det blæste en ½ pelikan....
Man kunne ind i mellem se solen kikke igennem diset og de grå skyer,udsigten var flot og jeg vil komme igen en sommer dag sammen med børnene og gå en tur på "bjerget"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar