AS og Stine på tur..(ikke BS og Signe)..han må have stjålet ideen fra mig..?? ;-)

Stine skrev at par dage i forvejen om vi skulle tage lidt cacher i Skive,og da jeg ingen planer havde sagde jeg ja til en lille cache tur,for jeg har kun taget meget få cacher i området.
Dagen kom..eller det vil sige dagen før vi skulle afsted skrev Stine at hun ikke skulle cache i Skive MEN i Holstebro! Ja der var lidt plan ændringer og det var ingen problem for mig,Holstebro det blev...
 Turen rundt i Holstebro var ganske fin,dog med få undtagelser.
Loggen du ser på billedet var gennemblødt,nærmest som vådt wc papir,MEN Stines special super duper pen kan skrive på en vandpyt, så at skrive på loggen var intet problem og cachen blev hældt tilbage i sin "beholder" og lagt på sin plads..!!
 Ja jooo.. den bro ligner noget jeg har set større et andet sted..?
Og her lå også en cache,dog ikke på den fotograferede side men på den anden side og her havde den tidliger logger af cachen glem sin kuglepen.
 Anti Spoiler..?? Denne cache er vildt overdrevet i sværhed,mener den var 4½ i terræn og det er den ikke, med mindre man kommer fra den side jeg er på og det vil de færreste gøre,for at sige ingen.
Den er vel MAX 1½..??
Denne cache har jeg ledt efter et par gange og denne gang fandt jeg den efter lidt søgen,denne og en til fandt jeg sammen med Stine,så hun bringer da held (jeg kan jo spørge Allan)

Tak til Stine for en ganske hyggelig tur (og billeder) samt tak til Allan for lån af konen det meste af dagen,og Allan...hun er slet ikke så slem at være sammen med en dag,men at være gift med hende..Held og Lykke ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar