Fur cachetur,kultur og natur

Efter en hurtig beslutning ved aftensmaden dagen før,blev vi(,mor og undertegnet) enige om at køre et smut til Fur.
Turen var fra sommerhuset(ligger ved cachen Feddet) og til Fur...så det var lige en lille smuttur.
Tøserne ville se Museet,kulturen,Steén,s bix,Fur bryghus...ja jeg så det sammen men kunne ind i mellem logge lidt cacher når jeg lige var der..*S*
Ja her parkerede vi da en Earthcache skulle logges,dog måtte vi gå lidt for at få den logget og både naturen og vejret var jo fantastisk så det gar jo en sand fornøjelse at logge cacher.
Ja hvis "bjerget" ikke vil komme til mig måtte jeg jo komme til "bjerget"...i umidbart nærhed ligger cachen Søstjernen som jeg så lige måtte finde imens "tøserne" kikkede lidt på moleret. Ved cachen sad jeg lidt og nød vilde skov jordbær...lækker forfriskning.
På vejen mod stranden måtte vi lige finde cachen ved den "Rødesten" Cachen var let fundet og stenen meget atypisk for alt det moler vi så, så Fur byder rigtig mange forskelligt natur.
Moler moler moler og moler....ja jeg nappede lige en cache mere imens tøserne gik ved skrænterne og ledte efter forsiler,eneste der fandt noget var mig,nemlig cachen :-D
Mener det er en af de "sten" der giver et præcis koordinat,men er ikke helt sikker,desværre stod der ike meget om stenen men mere om de bronzehøje den stod på.
Alt i alt var det en lækker tur til Fur,fik set lidt kultur,natur og cacher.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar